Selasa, 15 Disember 2009

Sunrise Guava

sila lihat klip ini:






Pernahkah anda terfikir, dengan hanya minum jus Pink Guava, anda berpeluang menjana pendapatan 5-angka??
Pernahkah anda terdengar sebelum ini, dengan hanya
modal RM152, ia boleh menjadikan seseorang bankrap?? tak pernah kan?!

Di sini, saya ingin menjemput anda menyertai bisnes Affiliate terbaru yang menggunakan konsep
3M : MUDAH, MURAH & MASYUK.

Dengan hanya bermodalkan RM152 sekali seumur hidup, anda berpotensi menjana maximum income RM58,590. Anda juga anda mendapat 12 kotak(1liter) Jus Pink Guava dengan setiap pendaftaran.


KONSEP J.A.M.B.U
Dengan menggunakan sistem Jom Ajak Minum...Buat Untung, anda berpeluang menyertai bisnes ini dengan risiko yang sangat minima. Melalui konsep 3M: Mudah, Murah & Masyuk, semua golongan boleh menyertai bisnes ini.

Bisnes Sunrise Guava baru diperkenalkan pada April 09 lepas. Kami mencari usahawan yang berminat menjadi agen atau stokis di kawasan masing-masing.
Sila hubungi 013-6301586 untuk sebarang pertanyaan.


**********************************************************************************


Profile Syarikat
www.sunrise-guava.com


Dipetik dari laman web rasmi sunrise-guava.com

Kumpulan Matahari adalah syarikat pemasaran online global untuk Puree Guava dan produk Jus Guava. Produk kami dibekal dan dikilangkan oleh Golden Hope Food & Beverages (GHFB) yang terletak di Sitiawan, Perak. GHFB mempunyai ladang guava terbesar di dunia seluas 1250 ekar terletak di Setiawan, Perak.

Semenjak tahun 2006, GHFB telah memasarkan 15% daripada jumlah pengeluaran jus jambu batu ke seluruh dunia. Produk ini di terima baik dan telah menembusi pasaran Eropah, Amerika Syarikat, China, Australia, Jepun, Korea, Singapura dan Malaysia.


- Sunrise Guava Puree adalah 100% bebas GMO dan allergen, segar, asli dan HALAL. Jus ini TIDAK mengandungi bahan pengawet, bahan pewarna, perisa dan gula. Anda tidak perlu risau jika sesetengah kotak jus anda akan berasa sedikit manis atau ada yang sedikit masam. Ini kerana ia adalah 100% ekstrak daripada buah. Setiap kotak jus seakan rasa hampir-hampir sama tetapi yang PASTINYA semua keluaran telah memenuhi piawaian.
- Sesuai disediakan untuk hidangan minuman dan jus. Ia sesuai dicampur dengan ais krim, pencuci mulut,dadih, jeli buah, makanan bayi dan confectionery.







KHASIAT NUTRISI SUNRISE GUAVA PUREE
- sila klik pada gambar untuk zoom in.




Tiada ulasan: